Volg je de klant of je DNA?
Vorige week maakte modemerk French Connection over 2012 een verlies bekend van £ 10.5 mio. De aandelenkoers daalde 27% en FC is nu nog…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Vorige week maakte modemerk French Connection over 2012 een verlies bekend van £ 10.5 mio. De aandelenkoers daalde 27% en FC is nu nog maar £26 mio. waard. Het merk FCUK was rebels en stond voor mode die z'n tijd steeds vooruit was. Echter FCUK groeide mee met hun klanten, die, toen ze ouder weren, ook iets behoudender in hun smaak werden. En zó slaat een merk los van z'n ankers. Voor jongeren is het geen spraakmakend, rebels merk meer. En voor de ouder geworden klantenkring is FCUK slechts één van de alternatieven geworden.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Als je je eigen DNA verlaat dan verlies je je fans en sta je nergens meer voor. Dus werk aan de winkel voor CEO Stephen Marks!
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid