Overslaan en naar de inhoud gaan

Volg je de klant of je DNA?

Vorige week maakte modemerk French Connection over 2012 een verlies bekend van £ 10.5 mio. De aandelenkoers daalde 27% en FC is nu nog…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vorige week maakte modemerk French Connection over 2012 een verlies bekend van £ 10.5 mio. De aandelenkoers daalde 27% en FC is nu nog maar £26 mio. waard. Het merk FCUK was rebels en stond voor mode die z'n tijd steeds vooruit was. Echter FCUK groeide mee met hun klanten, die, toen ze ouder weren, ook iets behoudender in hun smaak werden. En zó slaat een merk los van z'n ankers. Voor jongeren is het geen spraakmakend, rebels merk meer. En voor de ouder geworden klantenkring is FCUK slechts één van de alternatieven geworden.

related partner content for mobile comes here

Als je je eigen DNA verlaat dan verlies je je fans en sta je nergens meer voor. Dus werk aan de winkel voor CEO Stephen Marks!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in