Overslaan en naar de inhoud gaan

(Campagne) TweetFighter van Hi

Hi heeft in samenwerking met Red Urban een campagne vanuit mobile first-gedachte gelanceerd.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

is een social game waarbij consumenten hun sociale krachten onderling kunnen meten. ‘Het speelt in op de trend dat jongeren hun sociale status steeds belangrijker vinden’, aldus Hi.

related partner content for mobile comes here

Jongeren laten hun status steeds vaker laten afhangen van hun sociale kracht. Twintig procent van de jongens denkt zelfs dat een goede post op Facebook hun aanzien een boost geeft bij vrienden, vergeleken met meisjes (14 procent), blijkt uit een onderzoek van het mobiele merk.

In de stijl van een retro 16-bit arcade vechtgame kunnen jongeren de strijd met anderen aangaan aan de hand van hun Twitter-, Facebook- en Instagramprofielen. De hoeveelheid tweets, posts, likes, retweets en tags bepalen de sociale kracht en dus of men een TweetFight van een vriend, volger of vreemde weet te winnen.
TweetFighter is ontwikkeld om Hi’s nieuwe All you can Tweet, Post & Whatsapp-propositie online onder de aandacht te brengen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in