Overslaan en naar de inhoud gaan

Homan en Brunklaus op veranderevenement

De derde editie van het iChange congres staat in het teken van lef. Sprekers uit verschillende sectoren delen hun ervaringen met…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het thema van iChange is dit jaar ‘met lef samen veranderen’. De sprekers zijn mensen in organisaties die het roer al hebben omgegooid, die de controle durfden los te laten, risico’s hebben genomen, of op zoek zijn gegaan hoe ze het leven van hun klanten leuker konden maken.

related partner content for mobile comes here

Prof. dr. Thijs Homan (Open Universiteit) laat zien welke organisatiedynamiek kan ontstaan nadat de directeur de verandering in een organisatie heeft aangekondigd en hoe je daar als manager of professional invloed op kunt uitoefenen.

Marijke Brunklaus (HR directeur ING Nederland) vertelt hoe haar team een nieuw HR serviceconcept ontwikkelde voor de business, wat een flinke kostenbesparing met zich meebracht. Wat betekende dat voor de HR organisatie en hoe nam het managementteam meer dan 500 HR-medewerkers mee in de verandering?

Verder komende er sprekers uit de IT-branche, gemeentes en zorginstellingen en zal Frank Haagsman (JUMBO) vertellen over de overname van C1000 en de vraagstukken die daarbij werden opgelost.

Dagvoorzitter is Monica Wigman, die sinds mei 2012 bij Sanoma werkzaam is aan een grote veranderopgave, namelijk het opbouwen van de corporate communicatieafdeling en het opstarten van reputatiemanagement.

Het congres vindt op 23 mei plaats in Amersfoort. Meer informatie over het programma vind je op .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in