Overslaan en naar de inhoud gaan

Postcode Loterij doneert bijna 8 miljoen euro aan onbekend mobiel Greenpeace project

Begin dit jaar heeft de Postcode Loterij maar liefst 7,6 miljoen euro aan Greenpeace gegeven voor het QuestionMark project. Dit direct…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het zijn bedragen die passen bij mobiele projecten zoals Albert Heijn's Appie of de ING Betaal app, die reeds miljoenen malen zijn gedownload. Des te opmerkelijker dat deze app momenteel nog totaal onbekend is. De app is eind 2012 gelanceerd, maar is in de Nederlandse App Store download rankings niet hoger gekomen dan plaats 239.

related partner content for mobile comes here

QuestionMark biedt de consument informatie over de duurzaamheid van duizenden producten. Door ze te scannen met de , wordt inzichtelijk hoe de producten scoren op het gebied van gezondheid, milieu, dierenwelzijn en arbeidsomstandigheden. Dankzij de donatie van 7,6 miljoen euro kan QuestionMark nu worden uitgebreid en bredere bekendheid krijgen. Greenpeace heeft het geld van de Postcode Loterij gekregen om de verdere ontwikkeling van de onafhankelijke stichting QuestionMark financieel mogelijk te maken. Het bestuur van QuestionMark bestaat uit vertegenwoordigers van Greenpeace, Nudge, Kessels Kramer en de internationale vakbond ITUC.

*Bron ranking: AppAnnie.com Hoogste notering was in februari 2013

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in