Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe naam USG Capacity

USG Capacity gaat rebranden. Vanaf 1 mei heet het USG Marketing, Communication & Sales Professionals.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met de rebranding wil USG komen tot een overzichtelijkere merkenportefeuille die bovendien internationaal herkenbaar is. USG Capacity werkt op dit moment al samen met de zusterorganisaties in België en Frankrijk. Ook daar gaat het bedrijf verder onder de nieuwe naam.

related partner content for mobile comes here

USG Professionals
USG Marketing, Communication & Sales Professionals maakt deel uit van USG Professionals, de divisie van USG People voor hoogopgeleide professionals.

Vanaf 1 mei opereren ook de andere divisies onder een nieuwe naam. USG Innotiv heet voortaan USG Engineering Professionals, USG Control wordt USG Finance Professionals, en USG Juristen gaat verder als USG Legal Professionals.

Crossover
Met de nieuwe namen wordt de verwantschap tussen de divisies bevestigd. Door in de toekomst nog nauwer samen te werken, wil USG opdrachtgevers ‘expertoplossingen over vakgebieden heen’ leveren.

Talent
De nieuwe organisatie geeft meer aandacht aan de talentontwikkeling. Daarnaast blijft het zich richten op de vijf aandachtsgebieden: werving en selectie, detacheren, projecten, trainingen en advies. Vooral in deze laatste segmenten ziet USG een belangrijke toevoeging aan de meer algemene detachering en werving en selectie.

Projectmatig
Al sinds 1991 is USG Capacity actief in het werven, selecteren en interim inschakelen van professionals. Op het gebied van Marketing, Communicatie en Sales was Capacity naar eigen zeggen het eerste bureaus die binnen dit vakgebied het projectmatig werken introduceerde.

In het meinummer van Tijdschrift voor Marketing is meer te lezen over de rebranding van USG.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in