Overslaan en naar de inhoud gaan

King haakt in met 'kingsize' rol

King deelt op Koninginnedag een 'kingsize' rol uit in het centrum van Amsterdam.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De rol heeft een lengte van 100 centimeter en een inhoud van 189 pepermuntjes. De King-rollen worden uitgedeeld op onder meer de Dam, het Museumplein en langs het IJ. Being There bedacht de actie voor King.

related partner content for mobile comes here

Op de verpakking van de pepermuntrol staan drie van de (nieuwe) titels van Willem-Alexander vermeld: Zijne Majesteit Koning Willem-Alexander, Koning der Nederlanden, Prins van Oranje-Nassau.

De ooit als Boomerang-kaart bedachte inhaker 'Alex' komt ook terug in de inhaakactiviteiten: King ligt tijdelijk als Alex in het schap bij diverse supermarkten. De rode elementen op de verpakking zijn voor de gelegenheid oranje gemaakt. Het is voor het eerst in de meer dan 90 jaar dat King bestaat dat de verpakking voor zo’n gelegenheid aangepast wordt.

Credits
Bureau: Being There
Concept & Creatie: Robrecht Stoekenbroek, Edward Stolze, Wilbert Leering, Pieter Scheltema
Account: Anita La Fors
Online PR bureau: The Gardeners
Offline PR bureau: ExPRtease
Promotieteam: Shivers
Productie rol: Sandor Thie
Verantwoordelijk bij klant: Marjolein Groeneveld

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in