Overslaan en naar de inhoud gaan

Verkroost verruilt Microsoft voor De Persgroep

Jeroen Verkroost (44) verlaat Microsoft en wordt ‘chief digital officer’ bij De Persgroep.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Verkroost was zes jaar actief voor Microsoft in België en Nederland. Twee jaar geleden verhuisde hij van MSN naar Microsoft Advertising & Online, waar hij countrymanager werd.

related partner content for mobile comes here

‘De afgelopen twee jaar is het portfolio van Microsoft Advertising getransformeerd van “klassieke” online advertising naar een innovatief pakket met unieke producten als Windows 8, Skype, Outlook en Xbox’, schrijft Verkroost. ‘Ook MSN is een heel nieuwe levensfase ingegaan op Windows 8 met de Bing Apps en een Tablet Touch site voor IE10.’

‘Nu deze transitie vorm gekregen heeft voel ik me vrij om een nieuwe uitdaging aan te gaan, bij een ander bedrijf waar media core business is’, voegt hij daaraan toe. Dat bedrijf is De Persgroep, waar Verkroost vanaf 1 juli de functie van chief digital officer vervult. Hij krijgt in deze rol digitale activiteiten van de groep onder zijn vleugels, zowel in Nederland als in België.

De Persgroep wil met de nieuwe functie extra vaart maken met de ontwikkeling van digitale activiteiten, niet alleen van puur digitale bedrijven als Tweakers en AutoTrack, maar ook van digitale initiatieven van de krantentitels.

Verkroost werkte voor zijn baan bij Microsoft onder meer bij Scoot, Sonera, Veronica en SBS.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in