ContactMe app wint Multichannel Innocatie Award 2013
[PERSBERICHT]
ContactMe is een gratis smartphone applicatie die de consument helpt contact te leggen met bedrijven. Deze nieuwe manier van klantcontact is uniek. Het voorkomt irritaties en bespaart de consument tijd en kosten.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDe Multichannel Innovatie Award is een initatief van BBP Media/Telecommerce in samenwerking met het Klant Interactie Research Centrum. Het is opgezet om innovaties binnen klantinteractie centers in Nederland te stimuleren. ContactMe was een van de 12 genomineerden. Alleen organisaties die zich in innovatieve zin onderscheidden op de markt van klantcontact en klantbeleving kwamen voor nominatie in aanmerking. Uitvinder en tevens eigenaar van het callcenter Responcis Pieter de Graaf, ‘We zijn zeer blij met deze erkenning. De branche ziet ook meer en meer dat de mobiele consument het klantcontact gaat bepalen. Deze app biedt uitkomst, niet alleen voor de consument maar ook voor de bedrijven’.
Het is niet de eerste prijs die ContactMe heeft gewonnen. Eerder dit jaar bepaalde de klantcontact branche dat ContactMe een gratis stand verdiende op de KlantInteractiebeurs. Alleen starters die een vernieuwend product of dienst in de markt hebben gezet, kwamen in aanmerking voor deze startersactie van deze beursorganisatie.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid