Overslaan en naar de inhoud gaan

ContactMe app wint Multichannel Innocatie Award 2013

ContactMe, een smartphone applicatie ontwikkeld door een Haagse ondernemer, is uitgeroepen tot grote winnaar van de Multichannel Innovatie…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

[PERSBERICHT]

related partner content for mobile comes here

ContactMe is een gratis smartphone applicatie die de consument helpt contact te leggen met bedrijven. Deze nieuwe manier van klantcontact is uniek. Het voorkomt irritaties en bespaart de consument tijd en kosten.

De Multichannel Innovatie Award is een initatief van BBP Media/Telecommerce in samenwerking met het Klant Interactie Research Centrum. Het is opgezet om innovaties binnen klantinteractie centers in Nederland te stimuleren. ContactMe was een van de 12 genomineerden. Alleen organisaties die zich in innovatieve zin onderscheidden op de markt van klantcontact en klantbeleving kwamen voor nominatie in aanmerking. Uitvinder en tevens eigenaar van het callcenter Responcis Pieter de Graaf, ‘We zijn zeer blij met deze erkenning. De branche ziet ook meer en meer dat de mobiele consument het klantcontact gaat bepalen. Deze app biedt uitkomst, niet alleen voor de consument maar ook voor de bedrijven’.

Het is niet de eerste prijs die ContactMe heeft gewonnen. Eerder dit jaar bepaalde de klantcontact branche dat ContactMe een gratis stand verdiende op de KlantInteractiebeurs. Alleen starters die een vernieuwend product of dienst in de markt hebben gezet, kwamen in aanmerking voor deze startersactie van deze beursorganisatie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in