Overslaan en naar de inhoud gaan

Oreo brengt Augmented Reality game uit

Het Amerikaanse Oreo Oreo is de laatste jaren zeer populair koekjesmerk geworden in Nederland. Oreo is onderdeel de Amerikaanse firma KRAFT…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het Amerikaanse Oreo is de laatste jaren zeer populair koekjesmerk geworden in Nederland. Oreo is onderdeel de Amerikaanse firma KRAFT Nabisco en kwam in 1912 voor het eerst op de markt. Vorig jaar het het merk zijn 100 jarige bestaan mogen vieren, maar de 101-jarige Oreo zit bepaald niet van ouderdom stil. Via social en mobile kanalen is Oreo een merk dat hedendaagse marketing kanalen goed weet in te zetten. Deze maand hebben zij maar een augmented reality game gelanceerd.

related partner content for mobile comes here

Via je mobiel dien je 'in real life' Oreo koekjes op te vangen met een glas melk. De game () laat goed zien dat Oreo koekjes en melk een goede combinatie is. Er is ook een alleraardigst promo filmpje van gemaakt, dat ook nog de geschiedenis van gaming onder de aandacht brengt. Vorig jaar lanceerde Oreo reeds de Fruit-Ninja - achtige "Twist Link Dunk" ( & ).

Voor meer informatie over de voordelen bij de inzet van Branded mobile games klik .

MobileMarketing.nl 2013

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in