Oreo brengt Augmented Reality game uit
Het Amerikaanse Oreo Oreo is de laatste jaren zeer populair koekjesmerk geworden in Nederland. Oreo is onderdeel de Amerikaanse firma KRAFT Nabisco en kwam in 1912 voor het eerst op de markt. Vorig jaar het het merk zijn 100 jarige bestaan mogen vieren, maar de 101-jarige Oreo zit bepaald niet van ouderdom stil. Via social en mobile kanalen is Oreo een merk dat hedendaagse marketing kanalen goed weet in te zetten. Deze maand hebben zij maar een augmented reality game gelanceerd.
Via je mobiel dien je 'in real life' Oreo koekjes op te vangen met een glas melk. De game (Android & iPhone) laat goed zien dat Oreo koekjes en melk een goede combinatie is. Er is ook een alleraardigst promo filmpje van gemaakt, dat ook nog de geschiedenis van gaming onder de aandacht brengt. Vorig jaar lanceerde Oreo reeds de Fruit-Ninja - achtige "Twist Link Dunk" (iPhone & Android).
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaVoor meer informatie over de voordelen bij de inzet van Branded mobile games klik hier.
MobileMarketing.nl 2013
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid