Voice Ads laat merken praten met consument via mobiele advertenties
Voice Ads
De voice ad werkt in principe hetzelfde als Siri technologie op de iPhone. De Voice Ads technogie van Nuance werkt op zowel iOS als Android. De Voice Ads technologie van Nuance is sinds deze week beschikbaar voor de advertentie frameworks van Jumptap, Millennial Media en Opera Mediaworks en mobile ad creation software van Celtra .
Nuance Communications
Nuance is een grote speler in spraakherkening. Ze hebben diverse kantoren, waaronder een in België (zie website). De ontwikkelaar is reeds sinds 1994 hierin actief en er wordt beweerd dat zij ook de Siri software hebben ontwikkeld al is dit nooit bevestigd.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaVolgens Nuance bieden Voice Ads de mogelijkheid voor merken om met hun doelgroep te praten en zelfs een relatie op te bouwen.
Peter Mahoney (chief Marketing Officer bij Nuance): "When you actually have a live conversation with an ad, it's sort of like you're creating more of a tight relationship with the brand itself, because you're having a discussion with it. The brand feels more responsive. It feels like something you can actually have a real live relationship with."
Vraag blijft uiteraard of merken, maar vooral de consumenten open staan om via hun mobiel het gesprek aan te gaan.
Voorbeeld van een 'voice ad':
Bron: ReadWriteWeb
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid