Overslaan en naar de inhoud gaan

Voice Ads laat merken praten met consument via mobiele advertenties

Merken willen graag de interactie aan gaan met de consument. Bij de meeste (vooral traditionele) mediakanalen is een merk vaak alleen aan…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Voice Ads
De voice ad werkt in principe hetzelfde als op de iPhone. De Voice Ads technogie van Nuance werkt op zowel iOS als Android. De Voice Ads technologie van Nuance is sinds deze week beschikbaar voor de advertentie frameworks van Jumptap, Millennial Media en Opera Mediaworks en mobile ad creation software van Celtra .

related partner content for mobile comes here

Nuance Communications
Nuance is een grote speler in spraakherkening. Ze hebben diverse kantoren, waaronder een in België (). De ontwikkelaar is reeds sinds 1994 hierin actief en er wordt beweerd dat zij ook de Siri software hebben ontwikkeld al is dit nooit bevestigd.

Volgens Nuance bieden Voice Ads de mogelijkheid voor merken om met hun doelgroep te praten en zelfs een relatie op te bouwen.

Peter Mahoney (chief Marketing Officer bij Nuance): "When you actually have a live conversation with an ad, it's sort of like you're creating more of a tight relationship with the brand itself, because you're having a discussion with it. The brand feels more responsive. It feels like something you can actually have a real live relationship with."

Vraag blijft uiteraard of merken, maar vooral de consumenten open staan om via hun mobiel het gesprek aan te gaan.

Voorbeeld van een 'voice ad':

Bron:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in