Budweiser Buddy Cup: proosten voor nieuwe FB friends
Het Amerikaanse Budweiser beer heeft in Brazilië een campagne opgezet, waarbij NFC, QR en Social Media werd gebruikt.
![Miniatuurvoorbeeld](https://static.adformatie.nl/31eb26a1-2509-5bbf-92d6-a38e06add5b0/article/be/a6/bea6497c-0768-4b2e-bd5c-fd40ec55fcf9/opening_image/opening_image_hero/placeholder.jpg)
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
![Miniatuurvoorbeeld](https://static.adformatie.nl/31eb26a1-2509-5bbf-92d6-a38e06add5b0/article/be/a6/bea6497c-0768-4b2e-bd5c-fd40ec55fcf9/opening_image/opening_image_hero/placeholder.jpg)
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Cafe bezoekers dienden de QR code op NFC bierglazen te scannen en met hun Facebook in te loggen. Vervolgens konden zij door met deze glazen te proosten direct nieuwe vrienden maken.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Zie video hoe het werkt:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid