Overslaan en naar de inhoud gaan

De toekomst van marketing wordt creepy

Tom de Bruyne vreest dat AI heel snel verleidingstechnieken zal ontwikkelen die niet aanvoelen als marketing. Best creepy.
Tom de Bruyne
Tom de Bruyne
Tom de Bruyne
Tom de Bruyne

Toen Deepmind, de AI van Google de wereldkampioen in het spel Go versloeg in 2015, bleek dit een eerste glimp te zijn van wat ons te wachten staat. Sindsdien zitten we midden in een Cambrische explosie aan nieuwe levensvormen van artificiële intelligentie. De Cambrische explosie is het moment in de geschiedenis – zo’n 500 miljoen jaar terug – waarin de omstandigheden op aarde gunstig genoeg waren voor het ontstaan van allerlei dierlijke levensvormen.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in