Overslaan en naar de inhoud gaan

De campagnekleun van 2006

Idee voor tot aan 22 november: de campagnekleun van 2006. Politieke partijen wringen - terecht! - zich in allerlei bochten om…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Idee voor tot aan 22 november: de campagnekleun van 2006. Politieke partijen wringen - terecht! - zich in allerlei bochten om media-aandacht te genereren. En media wringen zich in allerlei bochten om politici in hun programma's, kranten en tijdschriften op te laten treden. Dat levert geslaagde en minder geslaagde acties op. Hiervoor kwamen de tegeltjes van het CDA al ter sprake. Moeilijk geval: zowel camp als serieus, zowel geslaagd als niet geslaagd.

related partner content for mobile comes here

Maar wat zijn nu échte miskleunen? Wat hadden partijen en/of hun politici echt niet moeten doen? Wat hadden programmamakers of andere journalisten echt niet moeten doen?

Voor deze week twee nominaties:

1. De . Femke Halsema heeft met Vincent Bijlo een 'extragratis' download voor je TomTom gemaakt: "Duidelijk, maar met gevoel voor humor". Dat laatste is alleen niet altijd terug te horen.

2. . In deze IKON-serie gaat Rosenmöller op stap met zes bekende lijsttrekkers naar een locatie die er voor hen toe doen. Geen blauwe stoelen en Haagse roltrappen. Nee, we gaan o.a. naar New York (Rutte), Italië (Marijnissen) en Engeland (Bos).  “Gelukkig wilden de politici zo vlak voor de verkiezingen nog tijd voor ons vrij maken.”? Zouden kijkers dit archiveren onder 'snoepreisjes' of 'een blik van buiten'?

Wie wint deze week?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in