Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe MolBloggers

Een paar weken geleden riep ik hier dat er plek was voor nieuwe enthousiaste Molbloggers. Ik kreeg veel mail en daar zitten veel geschikte…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een paar weken geleden riep ik dat er plek was voor nieuwe enthousiaste Molbloggers. Ik kreeg veel mail en daar zitten veel geschikte namen tussen.

related partner content for mobile comes here

Ik zal ze in groepjes loslaten en dan zullen we zien wie echt goed is. De eerste nieuwelingen zijn afgelopen weekend begonnen.

Joost Hammann is new media manager bij . Hij was stageair bij de Adformatie Groep waartoe Tijdschrift voor Marketing ook behoort.
Hij blogt op MolBlog, samen met zijn collega Wouter Vendrig, informatie manager en strateeg bij Ideasforbrands.
Beiden zullen het vooral over online en mobile-toepassingen hebben.

Marloes Wardenier werkt bij als communicatiemanager en wil over online marketing schrijven.

Ron Toekook is marketeer interactive tv. Hij geeft ook les aan de op het instituut voor interactieve media. Zijn blogterrein: interactieve tv en 'serious games'.

Maurice van Leeuwen heeft bij Akzo en Friesche Vlag gewerkt, sinds twee jaar is hij ondernemer met .

Welkom bij de club!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in