Overslaan en naar de inhoud gaan

Internet streeft krant voorbij als informatiebron

Wij Molblog lezers wisten het natuurlijk al veel langer. Internet is de bron voor informatie! Maar het is nu officieel, heeft het grote…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Internet is de gedrukte media voorbijgestreefd als belangrijkste informatiebron voor Europeanen. De inwoners van Europa zijn inmiddels langer online dan dat zij kranten of tijdschriften lezen.

related partner content for mobile comes here

De tijd achter de computer verdubbelde de afgelopen drie jaar tot wekelijks vier uur volgens Jupiter Research. Helaas is Nederland niet meegenomen in het onderzoek, maar we kunnen ervan uitgaan dat de cijfers hier boven het gemiddelde van de target groep ligt.

Maar de aandacht voor de nieuwe media gaat niet ten koste van gedrukte media en televisie. Aan het lezen van kranten en bladen besteedt de Europeaan gemiddeld drie uur per week, net zoveel als in 2003. Ofwel, we doen meer tegelijkertijd en de aandacht moet worden verdeeld over meerdere media tegelijkertijd. Of zouden we minder zijn gaan slapen?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in