Overslaan en naar de inhoud gaan

Voer voor de kat met karakter

Er is nieuw kattenvoer op de markt! Ik kreeg vandaag het persbericht binnen, maar volgens mij is het al een tijdje bij onder andere Albert…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Er is nieuw kattenvoer op de markt! Ik kreeg vandaag het persbericht binnen, maar volgens mij is het al een tijdje bij onder andere Albert Heijn te koop.
Het Nederlandse ontwikkelde .

related partner content for mobile comes here

En wat is er nu precies nieuw aan het kattenvoer?
Het onderscheid zit 'm niet in de smaak (bijvoorbeeld kip, zalm, rund, groente) maar het draait om het karakter van de kat. 'Want elke kat is immers uniek en weet zelf het beste wat hij wil. Denk aan Perfect Fit In-home, voor de huiselijke knuffeltijger of Perfect Fit Active, voor de onvermoeibare avonturier en Perfect Fit Senior voor de actieve senior.'

Het droogvoer is afgestemd op de individuele behoeftes van de kat, die hierdoor precies de voeding krijgt die bij zijn bouw, leeftijdsfase en levensstijl past. De designverpakking heeft iconen die alle gezondheidsclaims aangeven.

Goed nieuws dus voor de Nederlandse kattenbezitters. Want wij weten dat het inderdaad draait om de karakter van de kat.

Uitstekende marketing!
:-)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in