Overslaan en naar de inhoud gaan

DDMA introduceert Keurmerk

De leden van de DDMA (de Dutch Dialogue Marketing Association) hebben vorige week ingestemd met de invoering van het DDMA Keurmerk.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het keurmerk is bedoeld als een kwaliteitsmaatstaf voor de leden van DDMA. Ze mogen dit keurmerk voortaan alleen voeren als ze zich houden aan de nieuwe - nu ook op Europees niveau aanvaarde - normen, zoals in de DDMA Privacy-gedragscode staat.

related partner content for mobile comes here

Daarnaast zullen ze zich conformeren aan de van toepassing zijnde wetgeving, en aan alle afspraken over zelfregulering die gelden voor de Nederlandse Direct Marketing- en Sales Promotion sector. Voorbeelden hiervan zijn de Telemarketing-code en de Code Verspreiding Ongeadresseerd Drukwerk.

Onder leiding van een Commissie van Toezicht worden de leden periodiek gecontroleerd op het naleven van de gedragsregels voor het voeren van het DDMA Keurmerk. Het wordt op zo kort mogelijke termijn - in of kort na de zomer van 2004 - ingevoerd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in