Overslaan en naar de inhoud gaan

Communicatiebureau IvRM wint pitch Physitrack

Platform voor thuisoefeningen wil bekender worden en reputatie verbeteren.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Physitrack heeft na een pitch communicatiebureau IvRM geselecteerd als partner voor de Nederlandse markt. Physitrack is een online platform voor thuisoefeningen, waarmee het revalidatieproces wordt verbeterd. IvRM is gevraagd om de inhoudelijke positionering van Physitrack bij haar doelgroepen te versterken, met een combinatie van diensten in pr en stakeholder-engagement.

related partner content for mobile comes here

Physitrack is een initiatief van onder anderen Nathan Skwortsow, die eerder al Kamernet.nl en Lexa.nl lanceerde. Na eerdere introducties in Engeland, de Verenigde Staten, Canada en Australië heeft Physitrack nu voet gezet op Nederlandse bodem. Physitrack biedt fysiotherapeuten, chiropractors, oefentherapeuten en andere zorgverleners een nieuwe standaard voor het doen van thuisoefenprogramma’s.

Physitrack wil haar bekendheid vergroten en reputatie versterken. 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in