Veel meldingen over reclame bij ConsuWijzer
ConsuWijzer heeft in het eerste halfjaar ruim 21.000 klachten en vragen van consumenten binnengekregen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Een flink deel daarvan ging over wervingsmethoden en reclame. Consumenten worden bijvoorbeeld nog steeds gebeld door bedrijven terwijl ze ingeschreven staan bij het Bel-me-nietregister.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Volgens de Autoriteit Consument & Markt (ACM) zijn er wel minder meldingen binnen bij ConsuWijzer dan in dezelfde vorig jaar, toen er 36.500 klachten binnenkwamen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSTelecombedrijven 'scoren' wederom de meeste klachten en meldingen. Op plek twee staan energiebedrijven (vorig jaar op plaats 3) en de derde plaats is voor aanbieders van elektronica en huishoudelijke apparaten (vorig jaar op plaats 2).
Bron: ANP.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid