Overslaan en naar de inhoud gaan

Van de Wouw directeur D-Reizen

Jan van de Wouw, ex-chief commercial officer bij Polare, is de nieuwe directeur van D-reizen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Van de Wouw (47) was eerder onder meer ook marketingmanager BP Nederland en directeur van SPORT2000. Bij boekwinkelketen Polare was hij tot het faillissement chief commercial officer bij Polare.

Van de Wouw heeft als taak D-reizen verder om te vormen tot een organisatie, die nadrukkelijk inspeelt op individuele wensen van klanten, met behulp van online technologie en persoonlijke en professionele service.

De benoeming van Van de Wouw vloeit voort uit &;de gedragsomslag van de reisconsument&;. &;Hokjesgeest kan niet meer. Het gaat om de relationele waarde van een vakantiemerk, zowel on- als offline. Negentig procent van de klanten begint tegenwoordig de reis met een zoektocht naar informatie op internet. Al tijdens dit oriëntatieproces willen wij met de consument in contact komen en inspelen op zijn of haar vakantiewensen. Daarnaast vormen de Persoonlijke Reisassistenten en de fysieke winkels de verbindingsfactor tussen on- én offline service.&;

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in