Overslaan en naar de inhoud gaan

COMMENTAAR: Een positief product van de crisis

De crisis heeft iets moois voortgebracht: er is een nieuw soort marketeer in opkomst, een schaap met vijf poten maar liefst.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Keren met deze nieuwe generatie de  visie, het ondernemerschap en de creativiteit terug in het marketingvak? Komen bij ondernemingen weer mensen aan het roer die de grote lijn bewaken en het ‘grotere denken’ er in weten te houden? 

In een reactie op de verhalen van de vijf full stack marketeers in het omslagverhaal van de meest recente Adformatie (verzucht Jan Rijkenberg dat de huidige marketeers voor 80 procent risicomijdend, rationeel en carrièregericht zijn. Risicomijdend is de aanstormende generatie marketeers zeker niet. Niet gehinderd door enorme marketingafdelingen die als een olietanker moeilijk de bocht om te krijgen zijn om van koers te veranderen, schuiven ze oude gewoontes en ingeslepen patronen opzij om van elke vernieuwing opnieuw te leren en ermee te experimenteren.

Het zal de creativiteit van het vak op een hoger peil brengen en wie weet doet Nederland in Cannes binnen de kortste keren weer mee op het hoogste niveau.      

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in