C&A & Pink Ribbon doen een online ontwerpwedstrijd
De discussie van afgelopen najaar over de handel en wandel van Pink Ribbon en de afstraling daarvan op de merken die meedoen aan de acties, lijkt alweer geluwd.
C&A en Pink Ribbon zijn gestart met een ontwerpwedstrijd op Facebook. Mensen kunnen een T-shirt ontwerpen.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDe opbrengst van de T-shirts in Nederland gaat naar de Stichting Pink Ribbon. Hoeveel er naar borstkankeronderzoek gaat, wordt niet genoemd.
Bij het insturen van het ontwerp wordt gevraagd naar het achterliggende verhaal. De ontwerper kan hier een korte toelichting geven op welke manier hij of zij met dit design aandacht vraagt voor borstkanker.
Vervolgens kan iedereen op de Facebook-pagina aangeven welk ontwerp hij of zij als favoriet heeft. De 25 ontwerpen die aan het eind van de periode op 11 juli 2012 de meeste 'likes' hebben, worden door een jury bekeken. Zij kiezen de vier T-shirts die daadwerkelijk in productie worden genomen. Aan ieder T-shirt wordt een label bevestigd met de naam, foto en handtekening van de ontwerper, zodat iedereen kan zien wie het T-shirt heeft ontworpen. Ze zullen vanaf oktober te koop zijn bij C&A.
De reden voor C&A om mee te doen met de de actie: ‘Pink Ribbon is een goed doel waar vrouwen zich mee verbonden voelen. Vrouwen spelen een ontzettend belangrijke rol binnen en buiten onze organisatie. Er werken veel vrouwen bij C&A, een groot deel van onze collectie is gemaakt voor de vrouw (of haar kinderen) en we communiceren dagelijks met haar. Het thema rond borstkanker laat ons dan ook niet koud. Met de campagne “C&A with love for Pink Ribbon” ondersteunen wij dit goede doel daarom van harte.
T-shirts en borstkanker. Zucht.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid