Overslaan en naar de inhoud gaan

C&A & Pink Ribbon doen een online ontwerpwedstrijd

De discussie van afgelopen najaar over de handel en wandel van Pink Ribbon en de afstraling daarvan op de merken die meedoen aan de acties,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De discussie van over de handel en wandel van Pink Ribbon en de afstraling daarvan op de merken die meedoen aan de acties, lijkt alweer geluwd.

related partner content for mobile comes here

C&A en Pink Ribbon zijn gestart met een ontwerpwedstrijd op . Mensen kunnen een T-shirt ontwerpen.

De opbrengst van de T-shirts in Nederland gaat naar de Stichting Pink Ribbon. Hoeveel er naar gaat, wordt niet genoemd.

Bij het insturen van het ontwerp wordt gevraagd naar het achterliggende verhaal. De ontwerper kan hier een korte toelichting geven op welke manier hij of zij met dit design aandacht vraagt voor borstkanker.

Vervolgens kan iedereen op de Facebook-pagina aangeven welk ontwerp hij of zij als favoriet heeft. De 25 ontwerpen die aan het eind van de periode op 11 juli 2012 de meeste 'likes' hebben, worden door een jury bekeken. Zij kiezen de vier T-shirts die daadwerkelijk in productie worden genomen. Aan ieder T-shirt wordt een label bevestigd met de naam, foto en handtekening van de ontwerper, zodat iedereen kan zien wie het T-shirt heeft ontworpen. Ze zullen vanaf oktober te koop zijn bij C&A.

De reden voor C&A om mee te doen met de de actie: ‘Pink Ribbon is een goed doel waar vrouwen zich mee verbonden voelen. Vrouwen spelen een ontzettend belangrijke rol binnen en buiten onze organisatie. Er werken veel vrouwen bij C&A, een groot deel van onze collectie is gemaakt voor de vrouw (of haar kinderen) en we communiceren dagelijks met haar. Het thema rond borstkanker laat ons dan ook niet koud. Met de campagne “C&A with love for Pink Ribbon” ondersteunen wij dit goede doel daarom van harte.

Zucht.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in