Even voorstellen: Marcella van Berkel-Paauw, kandidaat Marketingtalent of the Year


Marcella schreef een plan voor het Indiase project ‘From snake charmer to chicken farmer’.
In India is het sinds kort verboden om geld te verdienen met slangen bezweren.
Om de slangenbezweerders en hun families te helpen, is er een project gestart door de Society for women's Education and Awareness Development (SWEAD), waarbij de families wordt geleerd te leven van het houden van kippen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Brandfighters">
Brandfighters vroeg Marcella naar haar plannen voor het project:
Via de website van Marketingtalent of the Year kun je stemmen op de kandidaten. De winnaar van de wildcard mag op 26 juni zijn of haar case/ strategie toelichten tijdens de finale in de 1%SHOW van de 1%Club, die live online wordt uitgezonden.
Dus zet deze show alvast in je agenda, want het gaat wederom een enerverende happening worden!
De verkiezing is een initiatief van het Tijdschrift voor Marketing en Greenberry, in samenwerking met 1%CLUB en SchaalX.
Marketingtalent of the Year wordt mede mogelijk gemaakt dankzij de hulp van Accenture, Procter & Gamble en Sas Nederland.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid