Oh Oh Cherso van de buis door bierlobby


Dat meldt De Telegraaf. De sector had moeite met overmatig alcoholgebruik door jongeren en de lobby heeft toen gedreigd met het intrekken van reclameblokken.
Directeur Peter de Wolf van Stiva zegt dat zijn stichting een gesprek heeft gehad met Eyeworks en RTL en daar zijn bezwaren op tafel heeft gelegd. 'En ze hebben daar heel goed naar ons geluisterd. Een programma als Oh Oh Cherso is veel bepalender voor de buitenwereld dan onze eigen reclame. Het helpt de discussie niet als wij als drankproducenten ons keurig aan allerlei regels houden en dat in een programma alle remmen los gaan. Wij worden daar op aangesproken.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEr zijn volgens De Wolf jongeren die denken dat de grote hoeveelheden alcohol die in Oh Oh Cherso worden gebruikt, normaal gedrag is. 'Ik vind dat een zender en een tv-producent ook na moeten denken en hun verantwoordelijkheden hebben.'
Bron: De Telegraaf.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid