Overslaan en naar de inhoud gaan

Brabantse Bonk beleeft 20e editie – inzenden kan tot 30 oktober

Eerdere Bonk-prijswinnaars hebben het bewezen: ook met een minimaal budget kun je zeer effectief zijn
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deze winter wordt de Communicatieprijs Brabant voor de twintigste keer uitgereikt. De Bonk, zoals de prijs voor de beste Brabantse communicatiecampagne ook wel wordt genoemd, bekroont de campagne of zelfstandige communicatie-uiting die zowel creatief als effectief uitblinkt.

related partner content for mobile comes here

Crossmediaal

Juryvoorzitter Pieter Hemels heeft hoge verwachtingen bij de 20e editie. ‘De Bonk is de een serieuze communicatieprijs geworden. Dat zie je aan de inzendingen van de afgelopen jaren. Die zijn geëvolueerd van een huisstijl of op zichzelf staand communicatieproduct tot geïntegreerde en vooral crossmediale campagnes. Veel daarvan zijn van een hoog kwaliteitsniveau.’

Juryprijs en Publieksprijs

De jury van de Communicatieprijs Brabant staat onder leiding van Pieter Hemels. Daarnaast is er een Publieksprijs; vanaf 25 november kan iedereen online stemmen voor de winnaar van zijn persoonlijke keuze.

Beide prijzen worden uitgereikt tijdens de nieuwjaarsreceptie van de organiserende Communicatieclub Bourgondië op 7 januari 2016.

Winnaar 2014

Vorig jaar ging de juryprijs naar Gay Village, de inzending van Stichting Roze Maandag en het Tilburgse reclamebureau Scheepens. De publieksprijs ging naar de armoedeglossy Quiet 500 van de gelijknamige stichting en Eekelaar strategische vormgeving uit Hilvarenbeek.

Plezier en parels

De juryvoorzitter heeft een advies voor bureaus en opdrachtgevers die nog twijfelen over wel of niet inzenden. ‘Stuur vooral campagnes in waar je met veel plezier aan hebt gewerkt. De parels waar je trots op bent. Sinds vorig jaar zijn we definitief af van het misverstand dat je alleen met grote campagnes en dito budgetten kunt winnen. Beide winnaars van De Bonk 2014 hebben laten zien dat je ook met een minimaal budget extreem effectief kunt zijn, zolang je creatieve concept maar onderscheidend is’, aldus Pieter Hemels.

Om mee te kunnen doen moet de opdrachtgever of de maker van de campagne wel uit Brabant komen. Lid zijn van Communicatieclub Bourgondië is niet vereist.

Inzenden kan nog tot 30 oktober via .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in