Overslaan en naar de inhoud gaan

Hammerfest lanceert winterse activatie voor Sunweb

De ‘Sunweb Sneeuwmeter’ berekent voor wintersporters hoe groot de kans is op sneeuw.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De merkactivatie maakt onderdeel uit van de ‘Altijd Sneeuw’-campagne.

related partner content for mobile comes here

Vorig jaar was het &;geen sneeuwtechnisch topjaar&; volgens Sunweb. Daardoor schijnen veel Nederlanders bang te zijn dat ze op hun skivakantie zonder sneeuw komen te zitten.

Daarom belooft Sunweb met de zijn consumenten &;100 procent skigarantie&;. Wanneer op de geboekte bestemming niet genoeg sneeuw ligt, boekt Sunweb de vakantie gratis om.

De activatiecampagne bestaat naast de Sneeuwmeter uit een interactieve actiepagina, een social media- en een rich media banner-campagne.

Over Hammerfest
is een fris en nieuw reclamebureau uit Amsterdam en werkt voor Sunweb, ING, FlyDenim en Singha Beer. Hammerfest is verliefd op engagement en is in drie jaar gegroeid tot een team van acht man sterk, werkend vanuit hun nieuwe souterrain grachtenpand.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits
Opdrachtgever: Sundio Group / Sunweb: Judith Eyck, Matté Reimert
Bureau: Hammerfest
Creatie: Guy Lokhoff, Lisanne van Schie
Account: Baba Toure
Design: Jesse van Maanen, Lars Koelman Development: Mark de Vries

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in