Gecrashte auto tussen de cornflakes


Niks zo mooi als het gebruikelijke speelgoedje dat Amerikaanse en Canadese jongeren ontvangen in hun pak cornflakes of andere vorm van cereal. Tenzij het natuurlijk een half uitgebrande Hot Wheels betreft en dat is waar de bedenkers van de ‘don’t drink and drive’-actie gebruik van maken.
arrive-alive-1.jpg
Bureau Rethink werd door belangenvereniging Arive Alive on Ontario College gevraagd een stuntje te bedenken, waarmee de boodschap direct tussen de ogen kwam: Ook na een verkwikkend slaapje ben je vaak nog steeds niet nuchter genoeg om achter het stuur te stappen. Die boodschap werd verstopt in een aantal sample-pakken Arrowhead Mills cereals en tijdens de introductiefase verspreid onder studenten. Social en viral deden de rest.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSarrive-alive-4.jpg
Bron: Adweek
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid