Overslaan en naar de inhoud gaan

Wisseling van de wacht in creatieve directie DDB & Tribal Amsterdam

Het N=5 duo Ed van Bennekom en Jasper Diks volgt de vertrekkende Bart Mol en Pol Hoenderboom op.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bart Mol en Pol Hoenderboom verlaten om in New York aan de slag te gaan bij BBDO New York.

related partner content for mobile comes here

Zij worden opgevolgd door Ed van Bennekom (foto, links) en Jasper Diks. Zij stappen over van N=5, waar ;Ed en Jasper&; veelbekroond werk maakten, zoals  en -  en scoorden bij Cannes Lions (Cyber), FWA, Eurobest, de Webby&;s en de Lovies.

Bij DDB & Tribal treden ze toe tot de creatieve directie, die verder bestaat uit creative director Bram Holzapfel en executive directors Dylan de Backer en Joris Kuijpers.

&;Van Bennekom en Diks zijn grote talenten die bewezen hebben goed en innovatief werk te maken&;, zegt Ivo Roefs, co-ceo van DDB & Tribal.

Dylan de Backer vult aan: &;We kenden het duo al vrij goed, dus we zijn niet over één nacht ijs gegaan. Ze brengen een hoop frisse en goede energie. Ik heb er alle vertrouwen in dat we met dit team mooi werk gaan maken.&;

Van Bennekom en Diks hebben de afgelopen zes jaar bij N=5 aan &;fantastische projecten met een fantastisch team&; gewerkt, maar waren naar eigen zeggen toe aan &;de volgende stap&;.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in