
@externallogging@&externallink=@externalLink@&autostart=false&width=480&height=300&file=http://vplayer.ilsemedia.nl/xml/detail/m1gz2o7f9ssq&fullscreen=true&logo..." name="ply" wmode="transparent" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" quality="high" src="http://vplayer.ilsemedia.nl/swf/im_player.swf" type="application/x-shockwave-flash"/>
Ruts verwijst naar een onderzoek van Heineken. Hieruit blijkt dat boarding niet werkt. Shirtsponsoring daarentegen wel, ‘want daar zit een persoon achter’, aldus Ruts. ‘Goede sponsoring voegt ineens een heleboel emotie aan een merk toe. Banken en verzekeringen bijvoorbeeld hebben die nodig.’
Als voorbeeld geeft Ruts KPN, die in het schaatsen is gestapt. ‘KPN moet veel verkopen en wordt daardoor gezien als een schraal merk. Daarom verbindt het bedrijf zich met iets waar veel mensen passie voor voelen’, aldus Ruts.
Sanoma hield een interview met ‘het sponsorbrein’ Ruts. Hierin geeft Ruts meer voorbeelden waarmee hij zijn overtuiging neerzet.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee