Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Boarding werkt niet’

‘Stop met boarding.’ Dat was de boodschap van Erik Ruts tijdens de Sanoma Media Parade van vorige week.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

@externallogging@&externallink=@&autostart=false&width=480&height=300&file=http://vplayer.ilsemedia.nl/xml/detail/m1gz2o7f9ssq&fullscreen=true&logo..." name="ply" wmode="transparent" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" quality="high" src="http://vplayer.ilsemedia.nl/swf/im_player.swf" type="application/x-shockwave-flash"/>
Ruts verwijst naar een onderzoek van Heineken. Hieruit blijkt dat boarding niet werkt. Shirtsponsoring daarentegen wel, ‘want daar zit een persoon achter’, aldus Ruts. ‘Goede sponsoring voegt ineens een heleboel emotie aan een merk toe. Banken en verzekeringen bijvoorbeeld hebben die nodig.’
Als voorbeeld geeft Ruts KPN, die in het schaatsen is gestapt. ‘KPN moet veel verkopen en wordt daardoor gezien als een schraal merk. Daarom verbindt het bedrijf zich met iets waar veel mensen passie voor voelen’, aldus Ruts.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in