Overslaan en naar de inhoud gaan

Beseft Funda wel echt dat het 2007 is?

Een van de grootste lessen voor het Internet A.G. (Anno Google) is dat wat gratis kan, gratis moet. Uitgezonderd die diensten die echt…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een van de grootste lessen voor het Internet A.G. (Anno Google) is dat wat gratis kan, gratis moet. Uitgezonderd die diensten die echt toegevoegde waarde geven, type niche. Een van de succesvolste websites van de laatste tien jaar, , blijft worstelen met dit adagium. Want de concurrenten schieten als paddestoelen uit de grond: , .

related partner content for mobile comes here

Het succes van Jaap et al? Ze spelen haasjeover, passeren Funda en putten direct uit de sites van de makelaars. Gratis. Of beter gezegd: zonder dat of Jaap de makelaar of de makelaar Jaap betaalt. Tja, als je dat gaat doen, waarom dan nog iets met Funda doen? Zeker als de functionaliteiten de laatste tijd te wensen over laten en de site de afgelopen weken regelmatig uit de lucht is. Net nu de huizenmarkt aantrekt. Waarom zou je als individueel makelaar dan nog iets willen met Funda. De metasites vinden je toch wel.
Opnieuw een voorheen mooi merk dat op zijn laatste benen loopt?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in