Overslaan en naar de inhoud gaan

Endeit neemt belang in Advance

Het crossmedia fund van Van den Ende & Deitmers neemt een belang van 30 procent in interactief mediabedrijf Advance.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Advance is gespecialiseerd in de ontwikkeling en exploitatie van interactieve platforms voor adverteerders en consumenten. Door toetreding van deze nieuwe aandeelhouder verwacht Advance nieuwe concepten te ontwikkelen en sneller te kunnen groeien in binnen- en buitenland.

related partner content for mobile comes here

Advance is bekend van formats als Je Echte Leeftijd, Stay or Go, Meer voor Minder, Booming Business, Verjaardagsalarm en GoNoGo. Inmiddels zijn enkele van deze concepten ook geïntroduceerd in Zweden, België en Duitsland.

Frans de Vries, oprichter van Advance over de toetreding van het Van den Ende & Deitmers Crossmedia Fund: 'De interactieve consument zal de komende jaren de media- en marketingcommunicatie-industrie sterk doen veranderen. Met deze investering kunnen we zelfstandig onze groei van de afgelopen jaren doorzetten en onze positie in Nederland en internationaal uitbouwen.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in