Overslaan en naar de inhoud gaan

IJsfabrikant en loterij komen met ijs als ijsbreker

Ben & Jerry’s en de Nationale Postcode Loterij komen met de nieuwe ijssmaak Socialice. De ‘ijsbeker als ijsbreker’ moet kennismaken…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens onderzoek dat de ijsfabrikant en loterij lieten uitvoeren, blijkt dat mensen zich steeds minder vaak voorstellen aan nieuwe buren en bewoners in de straat. Reden voor de twee om met een initiatief te komen dat het sociale proces rond een verhuizing kan verbeteren.

related partner content for mobile comes here

Van elke verkochte ijsbeker Socialice, gaat 25 eurocent naar een spaarpot. Buurten en wijken kunnen de spaarpot aanwenden voor realisatie van projecten en initiatieven om meer begrip en onderlinge samenhang te bevorderen. Daarnaast gaan Ben & Jerry’s en de Nationale Postcode Loterij Socialice-verhuisfeesten organiseren voor nieuwe bewoners om het contact met buren te vergemakkelijken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in