bol.com met interactief online magazine
Het magazine telt 50 interactieve pagina’s met media-informatie, human interest verhalen en wetenswaardigheden over boeken, films, muziek en elektronica. Ook het uitproberen van nieuwe games is mogelijk en panels buigen zich over nieuwe producten.
Het magazine verschijnt elke twee maanden en wordt digitaal verspreid onder de klanten van Bol.com. Ook niet-klanten kunnen het magazine lezen via deze link.
Bol.com schat dat 600 tot 900 duizend consumenten het magazine gaan lezen. Volgens marketingdirecteur Michel Schaeffer is het magazine voor een zeer brede doelgroep gemaakt. ‘Als je naar ons assortiment kijkt, kunnen we met recht zeggen dat wij de grootste mediawinkel van Nederland zijn. De interesses van onze klanten liggen ver uiteen maar door ons brede aanbod kunnen wij aan praktisch alle wensen voldoen.’
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaBomvol wordt uitgegeven in samenwerking met uitgeverij Readers House/Hearst.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid