Overslaan en naar de inhoud gaan

Kelder exit bij Quote

Jort Kelder gaat weg bij het tijdschrift Quote. Na 13,5 jaar vindt de hoofdredacteur het mooi geweest.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘Wat een avontuur en wat een voorrecht om met zoveel bezeten gekken te hebben gewerkt’, meldt hij. Vanaf het eerstkomende nummer is hij hoofdredacteur af, maar Kelder blijft op verzoek van de directie betrokken als adviseur/coach bij het zakenblad. Kelder weet nog niet wat hij nu gaat doen.

related partner content for mobile comes here

Quote werd vorig jaar overgenomen door de Franse uitgeverij Hachette Filipacchi. Kelder noemt de dag van de overname ‘voor mij een passend moment om te gaan'. ‘Die overname beviel mij niet, simpelweg omdat het goedkoop voelt om verkocht te worden. Bovendien, belangrijker, ik had Quote graag zelf met enige getrouwen gekocht. De drie oude aandeelhouders stelden daar om begrijpelijke redenen geen prijs op - de hele club aan één miljardenpartij verkopen is makkelijker dan één plukje apart aan een armzalige redactie - dus dan moet je consequent zijn. Wegwezen dus (ANP).’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in