Overslaan en naar de inhoud gaan

Text 100 wint PRweek Awards

Text 100 Public Relations is winnaar van de PRWeek Awards 2007 in de categorieën ‘PR Innovation of the Year’ en ‘Young PR…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Amerikaanse awards van het vakblad PRWeek worden jaarlijks toegekend aan de beste bureaus in public relations corporate, non-profit, en aan bureauteams en campagnes. De winnaars in de 33 categorieën werden op 8 maart bekendgemaakt tijdenseen gala in New York.

related partner content for mobile comes here

Text 100 won de ‘PR Innovation of the Year’ voor haar aanwezigheid in Second life. Het bureau dat is gespecialiseerd in PR voor ICT bedrijven, is naar eigen zeggen het eerste internationale PR-bureau dat een plaats verwierf in deze virtuele wereld. Juryleden merkten op dat “in een tijd waarin de PR-industrie worstelt met alle nieuwe manieren om publiek te bereiken, veel bureaus grootspraak hebben over hun ervaring met nieuwe en sociale media. Door het eerste PR-bureau te zijn dat een virtueel kantoor opent in Second Life, heeft Text 100 zich succesvol gepositioneerd als innovator.”?

Naast de twee PRWeek Awards en een eervolle vermelding in de categorie ‘Midsize Agency of the Year’, heeft Text 100 ook eervolle vermeldingen gekregen in de categorie ‘Business-to-business Campaign of the Year’ voor werk dat voor Xerox is gedaan en in de categorie ‘Product Brand Development Campaign of the Year’ voor een campagne die is uitgevoerd met Sprint Nextel.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in