Text 100 wint PRweek Awards
De Amerikaanse awards van het vakblad PRWeek worden jaarlijks toegekend aan de beste bureaus in public relations corporate, non-profit, en aan bureauteams en campagnes. De winnaars in de 33 categorieën werden op 8 maart bekendgemaakt tijdenseen gala in New York.
Text 100 won de ‘PR Innovation of the Year’ voor haar aanwezigheid in Second life. Het bureau dat is gespecialiseerd in PR voor ICT bedrijven, is naar eigen zeggen het eerste internationale PR-bureau dat een plaats verwierf in deze virtuele wereld. Juryleden merkten op dat “in een tijd waarin de PR-industrie worstelt met alle nieuwe manieren om publiek te bereiken, veel bureaus grootspraak hebben over hun ervaring met nieuwe en sociale media. Door het eerste PR-bureau te zijn dat een virtueel kantoor opent in Second Life, heeft Text 100 zich succesvol gepositioneerd als innovator.”?
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaNaast de twee PRWeek Awards en een eervolle vermelding in de categorie ‘Midsize Agency of the Year’, heeft Text 100 ook eervolle vermeldingen gekregen in de categorie ‘Business-to-business Campaign of the Year’ voor werk dat voor Xerox is gedaan en in de categorie ‘Product Brand Development Campaign of the Year’ voor een campagne die is uitgevoerd met Sprint Nextel.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid