Overslaan en naar de inhoud gaan

Theatermarketing via YouTube

Toneelgroep Amsterdam heeft een eigen kanaal op YouTube om met filmpjes voorstellingen aan de man (m/v) te brengen. Zo hoopt het grootste…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

heeft een eigen kanaal op YouTube om met filmpjes voorstellingen aan de man (m/v) te brengen. Zo hoopt het grootste Nederlandse toneelgezelschap extra publiek te trekken, vooral jongeren. Van de voorstelling zijn drie filmpjes online gezet, van dat deze week in premiere ging, ook eentje.

related partner content for mobile comes here

NRC Handelsblad publiceerde gisteren over marketing van kunst op YouTube. Ook het Rijksmuseum en het MoMa komen aan bod.

Het is geschreven door Ron Rijghard, die op de NRC-site ook een publiceert.

O ja, wat er aan ontbrak nog: een verwijzing naar het videokanaal van Toneelroep Amsterdam. YouTube zelf laat ook niet zoeken in haar 'channels', alleen op videofilms. En zo kom je dan wel op het . Bekijk vooral het 'Exploding Flower' filmpje over Tragedie even. Als fan van TGA heb ik het niet nodig, maar het is fraai. Nodigt het ook uit om naar een voorstelling te kijken?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in