Supers EU bieden betere voedingsinformatie
Supermarktketens in de hele Europese Unie gaan vele honderden huismerken voorzien van betere voedingsinformatie.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Tegelijk worden zouten, suikers en vetten beperkt, zo hebben de ketens gisteren in Brussel afgesproken in een Voedings Manifest van de Europese koepelorganisatie EuroCommerce.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De ketens zeggen de Europese Commissie zo te helpen in de strijd tegen de groeiende zwaarlijvigheid in de EU. Volgens de afspraak vermelden ketens, waaronder Ahold, op huismerkproducten de voedingswaarde als percentage van de dagelijkse inname.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSWel gebruikt elk supermarktconcern een eigen systeem. ‘Dat is de kracht van concurrentie: bedrijven die groeien, krijgen navolging', zei voorzitter Feargal Quinn van Eurocommerce (ANP).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid