Viral movie Jan Marijnissen is publiekstrekker


De videoboodschap breekt daarmee volgens SP alle records. Nog nooit werd een Nederlandse viral movie zo snel, zo vaak bekeken. De nieuwste viral movie van de SP is inmiddels de derde op rij. Bij de introductie van de eerste politieke viral movie in het kader van de gemeenteraadsverkiezingen op 7 maart 2006, ging Jan Marijnissen op pad om het lokale verkiezingsprogramma van de SP aan te bieden aan individuele kiezers. De naam en woonplaats van iedere ontvanger werden in het filmpje, stuurjanoppad.nl verwerkt.
In de tweede viral movie, helpjan.nl, die werd ontwikkeld voor de Tweede Kamerverkiezingen op 22 november 2006, ging Jan ook op pad, maar kreeg hij pech onderweg en riep hij vanuit het filmpje per SMS de hulp van de kijker in.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSIn het huidige succesvolle filmpje zoekt Jan Marijnissen opnieuw contact met de ontvanger, dit keer via het plakken van affiches op een verkiezingsbord. Aan het slot van het filmpje wordt de ontvanger doorverwezen naar de lijsttrekker en de standpunten van de SP in de Provinciale Staten.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid