Overslaan en naar de inhoud gaan

Viral movie Jan Marijnissen is publiekstrekker

De nieuwste viral movie die de SP inzet bij de campagne voor de Provinciale Statenverkiezingen is binnen een week meer dan 1 miljoen keer…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De breekt daarmee volgens SP alle records. Nog nooit werd een Nederlandse viral movie zo snel, zo vaak bekeken. De nieuwste viral movie van de SP is inmiddels de derde op rij. Bij de introductie van de eerste politieke viral movie in het kader van de gemeenteraadsverkiezingen op 7 maart 2006, ging Jan Marijnissen op pad om het lokale verkiezingsprogramma van de SP aan te bieden aan individuele kiezers. De naam en woonplaats van iedere ontvanger werden in het filmpje, verwerkt.

related partner content for mobile comes here

In de tweede viral movie, , die werd ontwikkeld voor de Tweede Kamerverkiezingen op 22 november 2006, ging Jan ook op pad, maar kreeg hij pech onderweg en riep hij vanuit het filmpje per SMS de hulp van de kijker in.

In het huidige succesvolle filmpje zoekt Jan Marijnissen opnieuw contact met de ontvanger, dit keer via het plakken van affiches op een verkiezingsbord. Aan het slot van het filmpje wordt de ontvanger doorverwezen naar de lijsttrekker en de standpunten van de SP in de Provinciale Staten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in