Overslaan en naar de inhoud gaan

Virale actie Premie.nl

Voogd&Voogd verzekeringen lanceerde de nieuwe online vergelijkingsdienst Premie.nl.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

verzekeringen lanceerde de nieuwe online vergelijkingsdienst .

related partner content for mobile comes here

Op de website kunnen consumenten voorwaarden en premies vergelijken, maar ook de tussenpersonen die de polis aanbieden.

Ter promotie staat Premie.nl op de , en een virale moet dit online ondersteunen.

Ik heb even meegespeeld, maar merkte al snel dat ik helemaal niet tot de doelgroep behoor...

Ene Sarah van Premie.nl biedt zwoel aan je naar de AutoRai te rijden, maar de doos rijdt vervolgens de daartoe bedoelde Rolls Royce Phantom, Porsche en Mini Cooper stuk.

Je kunt een TomTom winnen, maar alleen als je drie vrienden aangeeft bij de vergelijkingssite.
Of dat genoeg is voor een viraal effect; ik betwijfel het. Het filmpje zelf is van 13 in een dozijn, de beloning te mager om effect te scoren.

De actie zelf komt wat knullig over. En wat ze nu precies doen met je gegevens, het blijft voorlopig een raadsel..

Maar wellicht dat Sarah nog voor een toeloop op de stand kan zorgen, in het filmpje belooft ze immers een 'meet and greet' op de Rai....

Met dank aan Arnout van

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in