Overslaan en naar de inhoud gaan

Unilever en Lemz grote winnaars SpinAwards

Lemz is bij de uitreiking van de SpinAwards uitgeroepen tot het interactieve bureau van het jaar en Unilever tot interactieve adverteerder…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De jaarlijkse vakprijzen voor creativiteit in interactieve communicatie werden in de donderdag jl. uitgereikt in de cruisteterminal PTA de SpinAwards uitgereikt. Lemz werd de grote winnaar bij de bureaus met maar liefst 3 SpinAwards. Naast de prijs voor het beste interactieve bureau ontvingen zij een Gouden SpinAward voor de Douwe Egberts Burendag en een Zilveren SpinAward voor de Omo Buitenspeel Bond. Unilever werd interactieve adverteerder van het jaar.

related partner content for mobile comes here

In totaal werden dit jaar buiten de vakprijzen Beste interactieve adverteerder en -bureau, zes keer een Gouden SpinAward en zeven keer een Zilveren SpinAward uitgereikt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in