Overslaan en naar de inhoud gaan

1850: informatieparanoia of typisch mogol gedrag?

Ineens waren ze er. Die spotjes van 1850 en 1888. Heldere spotjes: Nummerinformatie nodig? Bel dan 1850. Of 1888 dus. Maar wat ik maar…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ineens waren ze er. Die spotjes van en . Heldere spotjes: Nummerinformatie nodig? Bel dan 1850. Of 1888 dus.
Maar wat ik maar niet begreep was: waarom? Nu ben ik ook weer niet heel oud, maar vroegâh had je 008. Dat werd toen 0900 8008. En toen kreeg je iets van 0900 1313. Maar sinds een tijdje alweer was het 118. Ik kon het allemaal wel bijhouden. Vooral omdat het handig was. Met 118 kon je worden doorverbonden én kreeg je het telefoonnummer per sms.

related partner content for mobile comes here

Gelukkig kunnen 1850 en 1888 dat ook. Heel fijn. Maar nog steeds die vraag: waarom? In de reclames wordt er niet aan gerefereerd. Komen er alleen vrolijke autowasdames voorbij en juichende mannen in pakken die dingen opblazen.  Had ik dan iets gemist in de kranten en op radio en televisie? Tijd voor een communicatieadviseur om toch enigszins paranoia te worden. Want in dit vak zit je toch altijd bovenop het nieuws?
Reden voor paranoia is er niet helemaal. Want het blijkt allemaal erg plotseling gegaan te zijn. Zie o.a. hierover. Vervelende nederlaag voor de grote telefoonaanbieders. Maar dan nog... Waarom? Of beter: waarom vertelt niemand dit?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in