Hogeschool InHolland lanceert Splurge


Het blad is de opvolger van INdruk, het studentenblad dat tijdens de fusie tot InHolland ontstond. Splurge verschijnt 5 keer per jaar in een oplage van 20.000 exemplaren. Splurge is ontwikkeld door Boomerang Publishing.
Het magazine is ‘dynamisch’ (splash) en ‘onontkoombaar’ (urge). Het woord is ontleend aan de Lonely Planet, de onder backpackende studenten populaire reisgids. Het Australisch - Engelse Splurge verwijst dan naar een uitspatting die backpackers zich kunnen veroorloven na wekenlang afzien.
Morgen verschijnt het eerste nummer. Walter Wassenaar, manager marketing & communicatie InHolland: ‘Splurge sluit aan bij wat de hogeschool wil zijn: een eigentijdse onderwijsinstelling die gericht is op de toekomst en open staat voor een diversiteit aan culturen en meningen. Ondernemend, maatschappelijk betrokken, dynamisch en innovatief.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid