Overslaan en naar de inhoud gaan

Hogeschool InHolland lanceert Splurge

Studenten van Hogeschool InHolland krijgen een nieuw studentenmagazine: Splurge.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het blad is de opvolger van INdruk, het studentenblad dat tijdens de fusie tot InHolland ontstond. Splurge verschijnt 5 keer per jaar in een oplage van 20.000 exemplaren. Splurge is ontwikkeld door Boomerang Publishing.
Het magazine is ‘dynamisch’ (splash) en ‘onontkoombaar’ (urge). Het woord is ontleend aan de Lonely Planet, de onder backpackende studenten populaire reisgids. Het Australisch - Engelse Splurge verwijst dan naar een uitspatting die backpackers zich kunnen veroorloven na wekenlang afzien.

related partner content for mobile comes here

Morgen verschijnt het eerste nummer. Walter Wassenaar, manager marketing & communicatie InHolland: ‘Splurge sluit aan bij wat de hogeschool wil zijn: een eigentijdse onderwijsinstelling die gericht is op de toekomst en open staat voor een diversiteit aan culturen en meningen. Ondernemend, maatschappelijk betrokken, dynamisch en innovatief.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in