Airbnb test met carrousel advertentie op Instagram
De campagne ‘Never a Stranger’ is geschreven door de eigen community.
In aanloop naar de televisiecommercial activeert Airbnb zijn community met vijf korte verhaaltjes via Instagram. Rondom de bestemmingen Tulum, Tokyo, Parijs, New York en Rio zijn door gebruikers van Airbnb verhalen bedacht, die zijn verwerkt tot foto’s en video’s.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Ter promotie van de campagne maakt Airbnb als één van de eerste merken gebruik van de ‘carrousel advertentie’ op Instagram. Merken kunnen in de carrousel meerdere foto’s van een campagne in één post plaatsen. Daarnaast is de post voorzien van een ‘learn more’-knop die verwijst naar de site van de adverteerder.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDe ‘Never a Stranger’-campagne wordt uitgezonden in de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk en Australië.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid