Overslaan en naar de inhoud gaan

Deze berichten scoren het best op sociale media

Infographic brengt voorkeuren in kaart
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Wat krijg je als je en half jaar lang de sociale media op content doorspit en analyseert? Precies: veel inzicht in welke informatie het goed doet en welke niet.

related partner content for mobile comes here

De Amerikaanse en F onderzochten welke informatie er het meeste wordt gedeeld.

Ze legden de voorkeuren bloot, met enkele opvallende conclusies:

  • Het soort content dat aanslaat en wordt gedeeld wisselt enorm, per maand, maar ook per sector
  • Er is de zogenoemde ‘evergreen content’, berichten die het altijd goed doen. Vooral de waarom-stukken scoren consequent de hoogste deelcijfers;
  • Lijstjes doen het goed, vooral in juni, september en oktober 

Check

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in