Deze berichten scoren het best op sociale media
Infographic brengt voorkeuren in kaart
Wat krijg je als je en half jaar lang de sociale media op content doorspit en analyseert? Precies: veel inzicht in welke informatie het goed doet en welke niet.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De Amerikaanse BuzzStream en Fractal onderzochten welke informatie er het meeste wordt gedeeld.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaZe legden de voorkeuren bloot, met enkele opvallende conclusies:
- Het soort content dat aanslaat en wordt gedeeld wisselt enorm, per maand, maar ook per sector
- Er is de zogenoemde ‘evergreen content’, berichten die het altijd goed doen. Vooral de waarom-stukken scoren consequent de hoogste deelcijfers;
- Lijstjes doen het goed, vooral in juni, september en oktober
Check deze infographic.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid