Overslaan en naar de inhoud gaan

Deze post van Sky Radio roept nostalgie op bij KPN (èn luisteraars)

Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door De Beste Social Media.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Sky Radio staat deze week in het teken van de 90’s. Een post op Facebook over een telefooncel roept warme gevoelens op bij KPN. En bij luisteraars.

related partner content for mobile comes here

 

1.  gaat deze week terug in de tijd en plaatst op Facebook deze post.

 

2. Daar kunnen de mensen van wel wat mee en ze reageren met deze ouderwetse radio.

 

3. Waarop Sky Radio nog even doorgaat op het nostalgiegevoel en dit telefoontje van stal haalt.

 

4. De radiozender gebruikt vervolgens zelfs een oude telefoon om zijn warme gevoelens voor KPN te uiten.

 

5. KPN ziet inmiddels ook dat dit onderonsje een beetje te gezellig begint te worden en antwoordt: ‘Lekker klef hè?’.

 

6. Laten we even inzoomen op het plaatje…

 

7. Gelukkig blijft het niet bij een onderonsje tussen twee bedrijven. Ook Sky Radio-luisteraars reageren. Dit zegt Sanne:

 

8. Deze luisteraar heeft andere herinneringen aan de beroemde groene telefooncel.

 

9. Duidelijk verleden tijd, die telefooncellen. De dochter van Nina kent ze niet eens meer.

 

10. Margreet is vooral trots op haar eerste mobiel.

 

11. En radioluisteraar Olga denkt vooral met weemoed terug aan de tijd zonder mobieltjes.

 

Over De Beste Social Media.

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op Het artikel van deze week werd geschreven door Dirkje Schobben.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in