Overslaan en naar de inhoud gaan

Marco Ruivenkamp Head of Digital MEC Amsterdam

Niels Langereis wordt Head of Strategy.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ruivenkamp geeft per 1 april leiding aan het digital team van MEC en neemt plaats in het managementteam.

related partner content for mobile comes here

Hij werkte in het verleden bij TAPPS en Yahoo, zowel in Nederland als in het Verenigd Koninkrijk. In zijn laatste baan als EMEA Director Turn heeft hij uitgebreide ervaring opgedaan in programmatic.

Ruivenkamp: &;Ik vind het een enorme uitdaging om MEC te helpen de digitale propositie verder vorm te geven. Het manifesto van MEC is fantastisch en ik kan me persoonlijk prima vinden in de waarden ‘vooruitstrevend, vindingrijk en verbindend’.&;

Eric Kramer, ceo MEC Nederland: &;Met Marco kiest wederom een zwaargewicht ervoor om het team van MEC te versterken. Zijn achtergrond in programmatic maakt tevens duidelijk waar we onze focus op hebben.&;

Voorganger Elja Polak werd aangesteld als head of agencies bij Facebook Benelux.

Een andere benoeming bij MEC is die van Niels Langereis als Head of Strategy. Hij komt van Starcom MediaVest waar hij als Director of Social Media verantwoordelijk was voor de MENA regio. Daarvoor was hij Head of Social bij Havas.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in