
Aan de opdracht, die leidde tot een abricampagne (zie 3 posters onderaan), ging geen pitch aan vooraf.
De pay-off van de campagne die de ambitieuze vrouw moet enthousiasmeren en interesseren voor de vernieuwde Opzij luidt: 'Opzij voor mij.'.
Vacatures
Communicatiemedewerker
AVROTROSProduct Marketing Manager EMEA
Legrand AV Netherlands BVOnline Advertising Consultant (NL)
VONQDe vernieuwde Opzij werd onlangs gelanceerd met een gratis Ophij voor de man.
Credits
Klant: Veen Media
Verantwoordelijk bij klant: Irene de Bel, Marije Benink
Bureau: Joe Public Take-Away Advertising
Creatie: Bart Oostindie, Antoine Houtsma, Maarten van Kempen, Rikkert Boog, Edward Romunde.
Strategie: Jeroen van Eck
Account: Jolies van Rijn, Denise Willigers
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee