Opzij kiest voor Joe Public Take Away Advertising
Het bureau is gevraagd om de introductiecampagne voor de vernieuwde Opzij te ontwikkelen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Aan de opdracht, die leidde tot een abricampagne (zie 3 posters onderaan), ging geen pitch aan vooraf.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De pay-off van de campagne die de ambitieuze vrouw moet enthousiasmeren en interesseren voor de vernieuwde Opzij luidt: 'Opzij voor mij.'.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe vernieuwde Opzij werd onlangs gelanceerd met een gratis Ophij voor de man.
Credits
Klant: Veen Media
Verantwoordelijk bij klant: Irene de Bel, Marije Benink
Bureau: Joe Public Take-Away Advertising
Creatie: Bart Oostindie, Antoine Houtsma, Maarten van Kempen, Rikkert Boog, Edward Romunde.
Strategie: Jeroen van Eck
Account: Jolies van Rijn, Denise Willigers
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid