Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederlands Bakkerij Centrum kiest Initiative

Het mediabureau gaat de geïntegreerde mediacampagne ontwikkelen voor de nieuwe collectieve broodcampagne.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

NBC koos Initiative na een korte oriëntatie. Het kennis- en adviescentrum voor de bakkerijbranche staat onder toezicht van twee brancheorganisaties; NBOV (Nederlandse Brood- en Banketbakkers Ondernemers Vereniging) en NVB (Nederlandse Vereniging voor de Bakkerij). Voor deze laatste is Initiative geselecteerd. De mediacampagne heeft als doel twijfel over brood bij consumenten weg te nemen. Het mediabureau verzorgt de strategie, consumer insights, media planning en -inkoop.

Frank Janssen, Manager Marketing en Communicatie Nederlands Bakkerij Centrum: &;De verkoop van brood staat al enige tijd onder druk. Twijfel over de gezondheidsaspecten van brood in combinatie met een hoger gezondheidsbewustzijn zijn hierbij de belangrijkste oorzaken. We willen zelf (vanuit de sector) actie ondernemen. Samen met Initiative als mediapartner en Fitzroy als reclamebureau hebben we gekeken hoe we de gezonde boodschap van brood het beste kunnen verspreiden. Initiative kwam hiervoor met een goed onderbouwd media-advies dat duidelijk, haalbaar en meetbaar is.&;

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in