Overslaan en naar de inhoud gaan

iDEAL blijft meest gebruikte betaalmiddel online

Ook als betaalmiddel via de smartphone is iDEAL het meest populair.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In 2014 zijn 127,4 miljoen online aankopen gedaan. iDEAl blijft het meest gebruikte betaalmiddel, blijkt uit van e-commerce payment monitor.

related partner content for mobile comes here

Desktop v.s. mobiel
Drie op de vier aankopen via internet wordt gedaan via desktop of laptop. 18% van de aankopen wordt gedaan via een mobiel device.

Vooraf betalen
Ruim 54% van de aankopen werd betaald met iDEAL. De creditcard is goed voor 11% van de online aankopen. 87% van de bestelde producten of diensten wordt voorafgaand aan de levering betaald, in de segmenten kleding en food wordt relatief veel achteraf betaald.

 

Aankoopbedrag
In vergelijking tot aankopen die worden gedaan met desktop of laptop, waar de aankoop gemiddeld €121 bedraagt, ligt het gemiddelde aankoopbedrag voor aankopen via smartphone of tablet relatief laag (€47 via de smartphone en €81- op de tablet). Deze bedragen groeien echter snel.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in