Overslaan en naar de inhoud gaan

Goedste Vrijdag om merken te helpen

Een team reclamemensen gaat merken gratis helpen hun goeie ideeën om te zetten in werkende, creatieve concepten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het initiatief &;Goedste Vrijdag&komt van Whocares.me, een online platform dat ideeën en acties van over de hele wereld deelt met zoveel mogelijk mensen. Doel is goede acties groot te maken en zo het goeie voorbeeld te geven voor de rest van de wereld.

related partner content for mobile comes here

Het Goedste Vrijdag-team bestaat uit Mark Aink (Native Circles), Matthijs Jaspers (Nobla), Dagan Cohen (Whocares) en Michael Jansen (freelance). Ze geloven dat ook merken het verschil moeten kunnen maken. &;Er liggen vaak zoveel goeie ideeën op de plank bij merken. Ideeën en plannen die de wereld beter kunnen maken. Door bijvoorbeeld wat terug doen voor consumenten. Door mensen te helpen. Met een goeie actie, een slimme dienst of een goed product. Wij willen die plannen met de Goedste Vrijdag omzetten in concrete campagneconcepten.&;

Geïnteresseerden kunnen zich aanmelden op .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in